C-uppsats VS Nöje

Nu har jag suttit halva dagen och intervjuat folk och andra halvan har spenderats framför datorn, skrivandes på C-uppsatsen.
När man sitter framför datorn hela dagarna och jobbar på C-uppsatsen så blir man trött på datorn och vill inte sitta vid den mer än nödvändigt. Därför kommer nog bloggen att bli lidande under de närmsta 8 veckorna. =)

Jag tog en paus i pluggandet för att fota min nya tröja som jag köpte i helgen när mamma och pappa var på besök.


Skorna från Scorett och tröjan från Gina Tricot

Och en liten egobild för att boosta självförtroendet ;) hehe

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund och kolla på lite serier innan jag går och lägger mig. Ny dag och nya tag med C-uppsatsen imorn.

Vad har alla för planer i veckan? Är det någon som ska göra nått kul? =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Snygg tröja och fin egobild. Hihi! :)



I veckan blir det plugg, sektionsfest och massagekurs. :)

2010-11-08 @ 22:39:32
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Annelie

jobba, bowling, middag ute, fika och ta en drink i helgen sa ser min vecka ut. snygg jumper

2010-11-09 @ 12:10:42
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: tessan

härligt! va skriver du c uppsats om?

själv spendarar jag denna vecka och de 3 kommande på min praktik i rådhuset i norrköping men att jobba med klimatkompensering ;P och sen veckorna efter praktiken ska jag skriva c-uppsats.

2010-11-09 @ 17:25:57
URL: http://kokadmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0