Familjekväll

Nu har mina föräldrar precis åkt hem till min syster för att sova. Johan och min pappa somnade i soffan medan jag, min syster och mamma satt och snacka skit i köket. =)
Min syster öppnade massa presenter eftersom hon fyllde år i veckan och hon fick massa fina saker.


Fotboll i äkta guld


Swarovski star


Trötta karlar

Tidigare idag så var vi på stan och fika och jag har aldrig sett någon större tekopp än den jag fick. Jag trodde nästan att jag hade fått soppa istället.

Var bara tvungen att visa den för er. Det var lite komiskt. =)
Nu blir det lite film i soffan och sen sova.


Natti natt.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

FIna halsband :-) gillar fotbollen, den ar annorlunda. Lite kul att hon fick ett Swaarovski halsband, jag jobbar dar :-)i Euorpas storsta butik...

2010-11-06 @ 09:37:14
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0