Lugn och ro

Nu har jag lämnat av tvillingarna hos sina farföräldrar och jag sitter i soffan och är helt slut. Jag vaknade av att den ena tvillingen sa "jag tycker det är dags att gå upp nu". Klockan var 07:28.

Vi startade dagen med en film och lite frukost. Sen gick vi ut på en promenad med Molly och lekte lite i den snön som fortfarande finns kvar.
När vi sen kom in så fick pojkarna baka pepparkakor och sen åt vi lite lunch. Efter lunchen fortsatte vi kolla på filmen från imorse och grabbarna knaprade i sig lite utav pepparkakorna vi hade bakat. När dom var laddade med energi så tog jag med dom till lek och buslandet där dom lekte konstant i nästan 3 timmar. Jag och min syster fick byta av varandra i lekandet för vi orkade inte hålla samma tempo som dem. =P








Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen för jag har en lång dag fylld med plugg, intervjuer och bio imorn.
Jag har haft ett underbart dygn med tvillingarna och jag gör gärna om det, men det är skönt att veta att när det blir jobbigt så är det bara lämna tillbaka dem till föräldrarna. ;) hehe

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, det var riktigt roligt! =)

2010-11-17 @ 13:20:16
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0