Myyyys

Soffläge med en påse chips bredvid mig, en hund i knävecket, ett glas julmust i handen och en bra film på tv:n.
Det vart en hård kväll igår! =)

Jag har precis gjort en helt häpnadsväckande upptäckt. Viking chips heter ju inte ens VIKING chips... Dom heter Vicknings chips. Det förstörde allt! Nu tycker jag inte alls om dom så mycket som jag gjorde förut. VIKING chips låter ju as häftigt och man vill äta dom som en riktig viking. haha

Nee, nu ska jag kolla vidare på filmen och njuta av en lugn, ensam kväll utan pojkvän.



x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som en väldigt mysig kväll!! Ses imorgon! puss

2010-11-11 @ 20:52:58
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0