Breakfast at Claire's

Har precis klivit upp ur sängen och har gjort lite te och mackor. Går egenom den vanliga morgonrutinen och läser bloggar, kollar mailen, kollar studentmailen och försöker tagga till inför pluggandet.

Idag blir det till att skriva hemtenta tills fingrarna blöder och när dom blöder så jag inte kan skriva mer så ska jag plugga inför tentan imorn tills ögonen blöder. Sen ska jag avsluta kvällen med lite hemmagjord pizza hos min älskade vän Cissi. ♥

Vad ska ni göra idag? =)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Mari

jag ska ta det lugnt, fick en extra lång helg :) ska plugga lite förbättringskunskap, evidens och kvantitativ metod :P och hämta ut böcker som kommit till denna geriatriska/palliativa kurs.

Annars städa tror jag (borde göra det!)

Ev. bio ikväll, får se.

2010-10-08 @ 12:39:18
URL: http://mariiorebro.blogg.se/
Postat av: Grodan

JÖNKÖPING ELLER!!

2010-10-08 @ 13:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0