Sleepy time

Nu ligger jag här i sängen efter en tung helg. Sittning och fest i fredags, nattjobb igår natt och idag har jag gått igenom lite skolarbete och lämnat in småuppgifter.
Vi började kolla på film men den var så dålig så vi stängde av på en gång. Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa framför en mysig tecknad disney film, nämligen Tingeling och älvornas hemlighet.

Jaaa jag vet att det är en barnfilm men jag älskar tecknade disneyfilmer, dom påminner så mycket om när man var liten och inte hade några ansavar, då man bara kunde vara.



x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Farbror

Jaha du ! Det är dax att dra in kosingen till mig så att jag får någon pension om 23 år. Ser gott ut på bilden....åt ni det till filmen ? Egen bild eller " stulen " bild.



Känns som om du bara tar en bild...och lägger upp på någon sekund till texten....intressant med både text och bild. Som jag har skrivit innan...du hinner med mycket.

2010-10-03 @ 23:47:43
Postat av: Linda

Jag har helt kärat ner mig i elefantmuggen :P Så förbaskat läcker! haha vaaart har du hittat den?? :)

2010-10-05 @ 11:20:51
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0