Rubrik?

YEES!! Idag har jag fått upp de sista två hyllorna i min walk-in closet och nu återstår endast gardinstången och gardinerna samt att rensa ut allt som inte ska vara där och hänga in allt som ska vara där. =)
Detta är sååå spännande =)



Idag har jag oxå målat färdigt tavloan som jag påbörjade igår. Den vart så himla fin.


Jag har verkligen ett fullspäckat schema nu i veckan. Imorn ska jag ha praktik klockan 07.30-16.00. Efter det ska jag träffa Moa för att plocka lite svamp och när jag kommer hem blir det till att skriva på min skoluppgift lite.
Torsdag har jag praktik till 16.00 och efter det har jag en vaxkund och sen ska jag färga håret på Malla innan vi lagar mat tillsammans.
Fredag blir det återigen praktik till 16.00 och sen ska jag hem och packa för att senare bege mig till J's föräldrar och på Lördag är det ju dop.

Jag har aldrig varit på ett dop så jag undrar lite vad man brukar ha på sig. Har ni några förslag? Behöver VERKLIGEN hjälp!!

Lägger in en bild på de nya kläderna jag köpte i sthlm oxå, och en liten blomma som jag fotade efter jag var på fotokursen. Jag lärde mig leka lite med inställningarna och resultatet blev detta... ;)




x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh vilka fina bilder, och din walk-in closet blir fantastiskt fin! =)

NÄR ska vi ses då?? ;) saknar dig!!!!



Pussss

2010-09-07 @ 21:58:31
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: emma

skulle de inte stå princessan sonja?? hahah :P tänkte så du inte gör fel på din tavla som ska ges bort haha

2010-09-07 @ 22:10:46
Postat av: linda

Vilken fin tavla!!

2010-09-07 @ 22:34:08
URL: http://www.livetsomlinda.webblogg´.se
Postat av: Annelie

cool garderob och gillar din outfit!! har pa dig den beige klanningen fran H&M med paljetterna i midjan till dopet och ett par fina klackar, kanske en kaval till det? :-)

Halsningar fran Rom

2010-09-08 @ 02:02:38
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: tessan

najs garderob!=)

2010-09-08 @ 18:25:27
URL: http://kokadmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0