Älskade vänner

Jag blev så glad när jag vaknade imorse och fick syn på alla peppande och stödjande kommentarer som ni lagt på mitt förra inlägg. Nu är jag verkligen driven till att starta något eget och jag har fått ny energi. =)

Idag blir det lite jobb på eftermiddagen och innan dess hade jag tänkt ta en springtur men vädret är ju grått och tråkigt så jag tappade lusten att träna helt enkelt. =)
Inte heller blir det några roliga bilder idag för det finns verkligen inget roligt att fota.
Jag kan lägga ut en bild som ett litet sneak peak på vad det är jag ska starta för företag, för det har jag fått frågor om flera gånger nu. =)
 
Nu kör vi mina vänner. ;)

x x
/Clairee

Kommentarer
Postat av: Annelie

jag aker till Boras i juni med mannen for min bror plus familj flyttar dit om 2 veckor...

2011-04-13 @ 11:36:48
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Tora

Jag tror du kommer fixa företagandet superbra! Tror på dig! Säg till om du behöver en partner ;)

hehe, det här fixar du! :)

2011-04-13 @ 12:18:14
Postat av: Jen

Tror du har hittat perfekt grej. Håller tummar och tår för dig! Lycka till nu :)

2011-04-13 @ 13:00:46
URL: http://identitetmamma.blogg.se/
Postat av: lovisa

Allt bra+:D

2011-04-13 @ 13:08:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett tips, lägg till lite manikyr/pedikyr och ansiktsbehandlingar, ögonfransförlängningar. kanske till och med läppfillers, du är ju ssk och kan sticka :)

2011-04-13 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0