Gissa om jag har jobbat idag..

En hel dag med arbete och bara en rast för lite lunch. Bussen hem till min syster för att hämta bilen och hunden och sen hem för att fixa iordning inför en vax-kund som skulle komma vid 18-tiden. Jag har precis tryckt i mig 3 korv med bröd och ett glas Oboy och nu ska jag sätta mig och läsa min bok om att starta eget företag. ;)

Igår sydde jag klart ett "lapptäcke" som jag har hållt på med i en vecka. Jag blev inspirerad av en tjej på jobbet som sydde ett lapptäcke till sin systers barns dop. Nu har jag sytt en filt till mitt "fadderbarn" Lovisa.
Såhär blev resultatet:


Imorgon har jag utbildningsdag vilket är rätt skönt eftersom man får en paus i vardagen och från jobbet. Det är absolut inget fel på mitt jobb, men det kan vara skönt att göra något annat ibland. ;)
När jag kom hem från jobbet i bilen idag så möttes jag av diken fulla av krokusar. Titta bara så vårigt och fint!!!

Nu ska jag läsa i min bok lite. Jag håller er uppdaterade om vad jag lär mig. ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh vilket fint täcke! Du är så duktig!! <3

Puss

2011-04-11 @ 21:17:19
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0