Hard worker

Idag är jag ledig efter att ha jobbat mina första 4 pass som sjuksköterska utan handledare. Det har verkligen gått jättebra och jag har lärt mig så himla mycket. Min handledare Kajsa har lärt upp mig ordentligt för annars hade jag aldrig klarat mig själv i helgen. ;) Bra jobbat Kajsa!!

Jag var så trött att jag sov i nästan 14 timmar. Men nu är jag vaken och det är dags att ge sig på den äckliga lägenhet som jag kallar mitt hem. Usch vad stökigt det är.

Senare idag har jag en vaxning inbokad och innan dess ska jag försöka hinna med en springtur.
I fredags beställde jag en bok som heter Rivstart. Det är en bok om hur man startar eget och innehåller allt man behöver veta om olika företagsformer m.m. Jag längtar tills den kommer hem till mig i brevlådan så att jag kan börja smida mina planer inför framtiden. =)

Jag har även köpt ett par nya skor i helgen.

Snart kommer dessa skönheter hem till mig i brevlådan. Wiiee...

Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna med allt innan min vaxkund kommer.
Have a nice day people.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Stina

Du skulle ha sagt att du ville ha en sådan bok, för jag har den boken. SKIT fina skor!!

2011-04-08 @ 09:54:44
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0