Kilbeggan Distillery

Idag blir det en liten tur ut till whiskey bryggeriet i kilbeggan. Om det blir någon tid över så hoppas jag på någon timmes shopping eller kanske två. =)
Igår var vi i Dublin och spenderade 6 timmar i affärerna. Jag är ganska besviken med vad jag åstadkom eftersom jag bara fick med mig 2 påsar hem??!! Det blev en kjol från Forever 21 och 2 par jeans (röda och blåa) från pull & bear. INGA skor fick jag med mig hem vilket jag är väldigt förvånad över eftersom jag hittade massa fina.

Bilder på alla kläder får ni kanske ikväll eller imorgon kväll när jag är tillbaka i Sverige igen. Jag hoppas att ni alla har haft en härlig påsk och att ni har haft riktigt fint väder vart ni än har varit.

Nu måste jag slänga på mig lite smink och kläder för snart kommer vår skjuts och hämtar upp oss.

Have a nice day.
x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Johan

Kolla den här!



http://www.youtube.com/watch?v=L64c5vT3NBw&feature=related

2011-04-26 @ 18:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0