Klämmer in lite relax

Ledig dag idag. Eller jag kanske ska säga "ledig" dag idag. Lite frukost klockan 9.30 imorse innan jag bokade in lite kunder för vaxningar och massager. Jag har läst lite mer i boken och ska idag sätta upp lite mål som jag har med att starta företag och hur jag på bästa sätt ska nå dessa mål.
Jag har precis fixat klart med lite papper som jag ska skicka iväg till AEA och när jag skickat iväg em så är jag med i A-kassan. (vuxenpoäng?) =)

Nu tänkte jag fixa lite med dom är målen som jag ska sätta upp innan jag ger mig ut på en springtur i det fina vädret. Sen tänkte jag dra mig ner på stan en sväng för att köpa lite saker till vår trädgård innan jag möter upp min syster på eyra badet för lite bubbel- och bastubad i relaxen.

Tack igen alla vänner och familj för ert stöd nu i början av min resa mot att bli egenföretagare. Nu känner jag mig inte ensam länge och jag vet att jag kommer at klara av det här. ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

hur blir det med jobbet som sjukskoterska, ska du fortsatta med det samtidigt som med foretaget?

2011-04-14 @ 12:26:28
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0