Nerverna bubblar

Om en timme och 30 minuter så sitter jag på bussen påväg till jobbet. Idag gör jag mitt första arbetspass som sjuksköterska utan handledare och jag är super nervös. Jag har inte varit nervös alls fören jag vaknade imorse. När jag öppnade ögonen och kom på att just det, idag ska jag jobba..... SJÄLV...... så vände sig hela magen upp och ner.

Nu tänkte jag få tankarna på annat innan det är dags att åka. Bäddning, dammsugning och tvätt står på schemat. Imorgon ska jag på bio med Malla efter jobbet. Vi ska se I am number 4. Vet inte hur bra den ska vara men det är jäkligt torrt på biofronten just nu.

Hoppas ni alla får en bra dag idag.

x x
/Clairee

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kommer går toppen! :)

2011-04-01 @ 12:03:57
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Stina

du är så otroligt duktig gumman. du har INGET att vara nervös över. <3

2011-04-03 @ 13:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0