Thank you 2011, Bring it on 2012

Spännande år måste jag säga. =)
* Det började med att vi tog vår sjuksköterskeexamen

* Efter det bar det av till Thailand

* När jag kom tillbaka hem väntade en grym födelsedag med mina bästa i Sthlm

* Tillbaka i Örebro började jag mitt första jobb som sjuksköterska på Kardiologen

* Jag blev gudmor till en söt liten knodd, Lovisa

*Jag hade en galet roligt St. Patrics day

* Jag fick massor med mysigt besök från pinglorna i Sthlm, och jag besökte pinglorna i Sthlm massor. ;)

*Jag gick från en "familj" på 3 till en "familj" på 2

* Jag flög till Nice och Italien under sommaren


* Jag jobbade överdrivet mycket, började plugga arabiska och tog en kardiologkurs på universitetet.
image descriptionimage description
image description
* Jag flyttade till en ny egen lägenhet
image description
* Jag bokade en resa till Afrika

* Jag gick på min första klinikfest, blev senare inspirerad av Victoria's Secret modellerna och började hårdträna för att komma i samma form som dem ;)
image descriptionimage descriptionimage description

Ikväll tackar jag 2011 för allting fint det har gett mig och hälsar 2012 välkomen med nya utmaningar.
Detta ska jag göra iklädd en svart liten fjäderblåsa.


See you in two thousand and twelve ;)
x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Annelie

gott nytt ar!! skickar klanningen idag ;-)

2012-01-04 @ 12:01:45
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0