Bilder från helgen

I Fredags var det dags för en ny fotograferings stund med Evelina men när vi kom fram till åkern där vi tänkte fota så började det regna. Jag fick en utomhusbild som blev bra och resten fick vi ta i bilen medan vi väntade på att det skulle sluta regna..... vilket aldrig hände... hehe

Sminkningen har jag gjort och håret har jag fixat. Den här gången var det ju även jag som tog bilderna för omväxlings skull ;)





Vad tycker ni?

På lördagskvällen blev det middag hos Malla och Stefan. Det blrv mycket vin och lite bilder så jag bjuder tyvärr bara på en bild från den kvällen.


I övrigt i helgen har det ju varit fint väder så min lediga tid har jag spenderat utomhus.


Jag har även passat på å köpa nya skor till sommaren för 300:- på Scorett.


Nu hoppar jag in i duschen och gör mig redo för kvällen.
Tjingeling så länge ;)

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

OMG va snygg man kan vara då! ;)

2011-07-14 @ 15:58:00
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha, det får vi se ;) Men fabian kommer alltid att vara våran ändå :)

2011-07-17 @ 17:39:55
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0