Brandutbildning

Rolig dag idag då jag hade brandutbildning vid 13.00.
Vi fick rädda en varsin 70kg tung docka ur en kontainer som var uppvärmd, iklädda overaller, handskar och luvor.
Efter det fick vi släcka en eld med brandsläckare och sen fick vi släcka eld på en docka som satt i rullstol.

På vägen hem tog jag en springtur på 2,65km. Uppfriskande i regnet ;) Jag var helt dyngsur när jag kom fram.

Jag har även storhandlat och köpt jord till min trädgård, så imorn ska jag pyssla i trädgårn och plantera lite blommor och så.
Sen ska jag nog försöka städa lite oxå för på fredag kommer mina Örebrotjejer hit och dricker lite vin innan vi gör stan och sen på lördan kommer mina föräldrar från stockholm och hälsar på. =)
Det kan ju inte se ut som det gör nu i lägenheten när man får finbesök.
Nu mot sängen, imorn väntar en lååååång dag med utbildning från 8-16.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Fredag kommer bli toppen! :) Saknar er! <3

2011-06-14 @ 22:38:56
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vad faaan, jag var på brandutb kl 10. Vi skulle ha varit på samma, det hade varit kuuuuuul :)

2011-06-15 @ 00:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0