Stressmage

Hemma från jobbet igår och hemma från jobbet idag för att kunna gå till läkaren. Hon tog lite blodprover, klämde på magen, satte en diagnos och skrev ut ett recept. Inte stressa, äta regelbundet och ta tabletter en gång om dagen i en månad. Det ska jag väll klara av? Eller? =)
Jag tänkte iaf. börja med att inte stressa genom att gå ut på baksidan och sätta mig i en stol och läsa en bok. Sen tänkte jag fortsätta med att ta en tablett och äta lunch (regelbundet).

Om ungefär en timme kommer jag ha tröttnat på att läsa så då blir det lite städ av lägenheten. Man får ju passa på när man väl har lite tid att undvara.

Senare idag tänkte jag lägga ut lite bilder på min rabatt som jag fixade till lite igår. Missa inte det för det blir blommigt kan jag lova! ;)

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0