Pepp sms

Idag jobbade jag en kvällstur vilket innebär att jag slutade vid 22.00. När jag hade bytt om och gick ut från sjukhuset så hade jag fått ett sms av min vän Evelina.
Igår pratade vi mycket om träning och motivation och hur man ser på sig själv jämfört med hur andra ser på en. Vi kom fram till att även om andra ser en som slank och fin och säger "du är perfekt som du är" så vet man själv hur man egentligen vill se ut och hur man bör se ut för at trivas med sig själv.
Efter vårt samtal så bestämde vi oss för att peppa varandra lite så att vi håller motivationen för träning uppe.
Smset jag fick av Evelina efter jobbet löd såhär:

Peppsms! Everyone deserves to sparkle. Så ta på dig något glittrigt eller känn dig bara lite extra bra. För det är du alltid, ovsett dag och tid. :) Kram!"

Hur pepp blir man inte när man får se sånna fina ord på mobilskärmen? Jag blev alldeles varm och glad inombords och kände verkligen att jag fick ny energi till träningen.
TACK Evelina! =)

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Evelina

Aw! Va söt du är! :) Det var så lite så. :) Jag blir peppad av att peppa andra med. Så nu jävlar kör vi! ;)

2011-03-17 @ 07:50:09
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur man trivs med sig själv sitter inte i vikten. När andra säger att man är slank och fin så är man faktiskt det även om det kan vara svårt att hålla med. Och hur du enligt dig själv "ska se ut" behöver inte vara det som är sundast.

2011-03-18 @ 14:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0