Malaria och bungy jump

I fredags, fredagen den 13e, bestämde vi oss för att hoppa bungy från 111m på gränsen mellan Zambia och Zimbabwe. Jag har filmbevis och bildbevis för er som vill se. Det var bland det häftigaste jag gjort i hela mitt liv.
Redan på morgonen mådde jag dåligt men ignorerade det. 48 timmar senare, efter ett sjukhusbesök och några sprutor, var det konstaterat att jag har malaria!! Jag hoppas att ni aldrig behöver få malaria för det var det värsta jag varit med om i hela mitt liv!! Usch!
Ikväll blir det grill med gänget och jag hoppas att jag kan få ner lite mat. Magen har krampat i 2 dagar och jag har bara fått i mig en macka och 2 äpplen.

2 veckor kvar av resan och på tisdag planerar vi att åka till Botswana på 2 dagars safari.på fredag tar vi tåget till Tanzania och avslutar vår resa med sol, bad och dyk på Zanzibar.
Snart ses vi igen hemma i Sverige och då ska ni får se alla fina bilder jag har tagit.

x x
/Claire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0