Ätardag

Nu har jag varit sjuk alldeles för länge och jag har varit sjukskriven från jobbet fler dagar den senaste veckan än vad jag va under hela förra året... INTE ok!!!

Igår och idag har jag tryckt i mig mat och vitaminer och jag har ätit konstant i nästan 2 dygn i hopp om att kroppen ska suga åt sig så mycket av det som möjligt och använda det för att bli frisk igen. Jag är MÄTT!!!

Imorgon blir det skärpning!! Sovmorgon så kroppen får vila, En promenad om jag har energi till det, Nyttig frukost och lunch och sen kommer mina föräldrar till Örebro imorgon kväll så det blir lite familjemys och hockey.

Nu börjar jag ladda inför måndag också då jag drar igång med träningen igen. Jag börjar lite mjukt men tanken är att köra 5 pass per vecka i 2 veckors tid och försöka undvika kolhydraterna så mycket som möjligt tills jag har kommit igång med träningen ordentligt.

Kom ihåg målet!!!

image description



Ska försöka lägga upp lite mer bilder från Afrika imorgon oxå så kika in då och njut av resten av min resa ;)

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0