Fullbokad till 2013

Mycket som händer just nu med flytt till Stockholm, nytt jobb, semester, jul på ingång och framtidsplanering.
De kommande veckorna är fullbokade med middagar med goda vänner, packning av lägenhet och flytt, träning, skönhetskurser, julplanering, resor och hundmys. Allting varvas med några resor fram och tillbaka till Stockholm för att slippa gå mer än 5 dagar utan att träffa Daniel.

Igår hade jag en himla trevlig middag med mina vänner här i Örebro. Det firades en hel del olika saker under kvällen och trots en hel del vin och bubbel så mådde inte huvudet alltför dåligt imorse.

I veckan blir det fullt upp med jobb och till helgen bär det av till Stockholm för en två-dagars kurs i ögonfransförlängning. Jag ser fram emot helgen och att äntligen få lära mig någonting nytt inom skönhetsbranschen.

I slutet på november packas lägenheten ihop och det enda som ska få vara kvar i Örebro är sängen, tvn och lite köksprylar som jag tar med mig till sthlm innan jul.
Den 21 December gör jag mitt sista pass på kardiologen i Örebro och jag ser inte alls fram emot att sluta.
Men det är ju långt kvar tills dess och förhoppningsvis så kommer jag att ha så mycket att göra innan dess att jag slipper tänka på det. =)

Nu åter till jobbet. Ha en bra natt allihopa!
x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag vill också hinna träffa dig! <3

2012-11-04 @ 10:08:32
URL: http://cessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0