Wedding day

Nu är det mindre än en vecka kvar tills Cissi och Simon gifter sig och blir Fru och Herr Bratt.
Jag kämpar på med vigselprogram och festhäften, klipper och klistrar, bråkar med skrivare och letar febrilt efter passande bilder att ha med i häftet. Nästa vecka jobbar jag bara 2 dagar och resten av dagarna är fullbokade med förberedelser inför Cissi och Simons stora dag.

Jag längtar till söndag morgon då jag får vakna upp på ett hotellrum i Eskilstuna bland rena vita lakan, en snygg karl, lite lätt baksmälla och känslan av "success". Det har varit riktigt roligt att få äran att vara toastmaster OCH Maid of Honour på deras bröllop men jag måste erkänna att det ska bli så skönt när allting är klart och jag får slappna av lite. =)

Nu ska jag avsluta det jag håller på med på jobbet och om några timmar dra mig hemåt för lite fix å trix av bröllopshäftet.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

det ar sa roligt med brollop! vi ar bjudna till ett pa Mallorca nu i Oktober, ska bli kul :-) Och nasta ar ska vi fornya vara loften da det ar 10 ar sedan vi gifte oss!
Hoppas att du hinner ha lite roligt ocksa ;-)
xx

Svar: Jag älskar bröllop!! Det är sån lycka och alla är så fina =)Vad kul med bröllop på Mallorca. Lite annorlunda mot vanliga bröllop. Vart ska ni förnya era löften? I Sverige eller i England? Blir det kyrka eller hemma?
x x
Clairee

2012-10-01 @ 22:02:29
URL: http://anneliepop.blogg.se
Postat av: Annelie

var nya ceremoni blir i Svenska Kyrkan har i London och kan jag fa min klanning rengjord hade jag tankt ha pa mig min brudklanning jag har for 10 ar sedan. I svenska kyrkan for vi gifte oss borgeligt forra gangen, ska bli sa roligt. Da kan Astrid ga pa riktigt ocksa sa da far hon vara med :-)

2012-10-02 @ 21:49:28
URL: http://anneliepop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0