Haard work work..

Sitter på jobbet dåra.. Himla trist, händer inte mkt. 17.30 är skiten över å jag får rulla hemmåt.

3 veckor kvar tills göteborg.. vil åka nu nu nu..

Ikväll blir det nog torpet mys med majsan, finns absolut inget bättre än torpet på sommarn.

MUTT ELLAN har snott mitt lösenord å tagit över min blogg för en dag (igår) haha.. skön jävel de där..

Ser fram emot helgen, Ellan blir 20 på fredag så de blir gallej på lördag, syrrans avskedsmiddag är oxå på fredag.. skit ungen ska ju till Örebro å plugga.. *tår*
Vems kläder ska jag då använda? haha

Nu ska jag va lite duktig å jobba litegrann.. Mer om min spännande vardag imorn. haha

Latersss..

Kommentarer
Postat av: ellaaaan

klar man styr om man kan.. ;)
only 5 days to go....then.. SYSTEMET here i come!

2007-08-20 @ 18:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0