Slitsam första vecka

Första veckan i Maj har vart kaos, precis som detta inlägg kommer att vara ;). Allting började med ett avslut på jobbet på fredagen. Fredagskvällen kom och det var utgång på G.. Skivan på frank august festvåning var inte vad jag hade förväntat mig men det blir ju vad man gör det till så därför gjorde jag det kul ;).. kort sammanfattning av fredagen är snodd flagga, plockad blomma å nästan påkörd, ditchad taxi och dålig segling.. haha
Kom hem på dagen, tog en dusch, utgång även på lördan. På söndan begav vi oss mot enköping där vi skulle fira valborg, kom fram och kollade på en film å tog några öl.
Måndag morgon kom och vi fixade oss för att glida ner till stan en stund. Kvällen kom och det började pimplas vin, (i stora mängder).. för full för joar och för nykter för å gå hem =P.. vidare mot fredde tillsammans med micke och carro.. timmen senare dyker majsan och kiki upp och vi glider hem i taxin..
Tisdag morgon och alla mår bra (yeah right), klockan blir 4 och vi ska åka hem.. MEN va hittar inte jag... min bilnyckel såklart, den är borta, vanished, vamuuus.. de blir tåg hem och arga miner från mamma och pappa.

På onsdan var det dags för skiva.. stina och jag hade A hell of a time =D.. för jävla roligt..


Torsdagen blev lugn men på fredagen vart det galejj igen, tommys härligheter lockade oss och spriten flödade. Efterfest klockan 3 vart de för oss allihopa, somliga drog sig hemmåt vid 4, andra vid 6, klär skulle självklart vara värst och kom sist därifrån klockan 8.. lördagen blev lugnt och söndagen (idag) kommer att gå åt till å hämta min El precioso (karin, min bil) från enköping =)..

I think thats all for now folks ;)
Catch ya in a yizz..
*mwaaah*

En sak till... all min kärlek i världen går till dom 2 finaste tjejerna jag någonsin mött.. Majsan... and Stina ;) Kärlek till er  =)  <3

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0