Helgen

Helgen har varit måttligt lugn. Förutom en väldigt rolig utgång i fredags så har det bara varit film, robinsson -09, Earth Hour och lite TV-spel som gällt den här helgen.
Drinkparty hos TurnerSvensson i fredags innan vi gick till kåren. Måttligt roligt på kåren men jag lever på förfesten för den va grymt rolig. Mojito, Strawberry daiquiri, piggelin och melon rush var de drinkar som serverades.
Vad gäller min mat och tränings dagbok så orkar jag faktist inte med den mera för det var 4 dagar sendan jag uppdaterade den och den är nog inte heller så intressant att läsa ;)

Istället tänkte jag lägga ut lite bilder på en klänning som jag har köpt till bröloppet som jag ska gå på i Maj och jag undrar om det är någon som har nått tips på skor/halsband & armband som man kan ha till klänningen??

Bilden “https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/216747/images/2009/klnning_33659177.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

Klänningen är köpt på nelly.se

Kommentarer
Postat av: Chalin

Hej!

Jag svarar här eftersom jag inte kan svara på mailet.

Om du skickar mig din mailadress så ska jag skicka en lista på lite olika buriker.



Ha det bäst.

2009-06-22 @ 17:08:46
URL: http://chalinspysselblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0