Plugg, Jobb och Inget liv

Det har varit en hektisk vecka med praktik, plugg och jobb. Veckan började i måndags klockan 10.00 då jag klev in på min nya praktikplats inom psykiatrin. Sen rullade praktiken på varje dag fram till torsdagen då jag gick 9-17, kom hem och åt middag och började sen jobba klockan 21.00-07.00.
Fredagen sov jag till 15 ungefär och sen blev det bio med J och hans vänner.
Lördagen blev det natt jobb och idag vaknade jag vid 15-tiden igen. Hela dagen har jag spenderat med fönsterputs i ena handen och en trasa i den andra. Stor städ av fönster, golv och uteplats blev det innan middagen, och nu sitter jag och panikpluggar innan jag ska åka till jobbet om 30 minuter.







Livet är bra hårt ibland men gud så kul det är att få saker gjorda. =)

Nu ska jag plugga vidare och sen åker jag till jobbet. Vi får se vilka äventyr som väntar imorgon när jag gått upp ;)

Kram /Claire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0