Roliga verifieringskoder

Jag var nyss inne på Stinas blogg och läste om hennes liv och där står det såhär:

"Så då passade jag på att gå ut på gården lite för att hoppa hopprep... och shit, det märktes verkligen då att jag fött barn, då det var lite svårt att hålla tätt hela tiden.. hahaha"

Jag komenterade det inlägget såhär:

"Så du menar att du kissade på dig när du hoppade hopprep? ;) haha"

Sen skickade jag iväg inlägget och skulle skriva in verifieringskoden som kommer upp, och den ser ut såhär:




Hahahaha.. nee, nu ska jag äta och sen blir det bio =)
Ha en trevlig kväll gott folk =)

Kram /Claire

Kommentarer
Postat av: Stina

hahahahahaha...:D

Ja jag menade att jag kissade på mig... men bara lite.. haha

2010-04-16 @ 20:54:35
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0