Tentaångest

Sitter här och borde plugga men jag har verkligen ingen ork alls. Jag har precis haft 2 tentor på 3 veckor och jag är inte alls sugen på att plugga inför en tredje tenta. Dessutom så är jag jätte slemmig i lungorna och det gör ont när jag andas och jag är mör i hela kroppen. Kanske en förkyldning på gång?

I helgen är det iallafall tjällossningen här i Örebro och Nathalie och Jon kommer på besök. På fredagen börjar incheckningen och klockan 17.00 är det dags för vinbrännboll. Jag skriver ju tenta så jag kan inte vara med utan jag laddar upp inför tävlingarna på lördan istället ;) hehe.

Nu ska jag laga lite middag och plugga lite till innan jag kryper ner i soffan och kollar på Tingeling.

Puss och kram
/Claire

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0