Tjällossningen

En väldigt lyckad helg med tjällis och allt, trots att vi inte vann och trots att vädret var kasst. Jag hade iaf. AS KUL och vi hade världens bästa lag (störningsjouren). Vi var LEGEN... wait for it....................... DARY!!! ;)

Idag är man rätt seg efter 2 dagars festande och det blir nog mest slappande idag. Var ute en sväng i trädgården och kratta upp massa mossa från gräsmattan som jag försöker få död på. Det går inte riktigt som planerat, men idag är det tänkt att jag ska plantera lite gräsfrön om jag hinner iväg för att köpa dem. =)

Lunch dags nu och sen ut i solen igen.
Vårkramar från mig!!
/Claire




Kommentarer
Postat av: Stina

fixa en fin gräsmatta nu tills vi kommer.. ;)

2010-04-13 @ 07:46:53
URL: http://stina3.blogg.se/bebis
Postat av: Claire

Jag jobbar på det Stinis ;) Det går inte fort kan jag säga, men det går framåt =D hehe

2010-04-15 @ 08:23:38
URL: http://clairee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0