100 (jätte jobbiga) frågor

1. Hur gammal är du om fem år?
27

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Johan & Molly

3. Hur lång är du?
170 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
The reader (ser just nu)

5. Vem ringde du senast?
Min mamma

6. Vem ringde dig senast?
Johan

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej gumman! Jag kan inte träffas på onsdag, ska på vikariemöte på jobbet... Kan du tisdag kväll? Puss

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Över påskhelgen

11. Vilken ögonfärg har du?
blågröna

12. När vaknade du i dag?
Klockan 11.48

13. Vilken är din favoritjulsång?
Mer jul

14. Vilken är din favoritplats?
Min mormor & morfars hus

15. Vilken plats föredrar du minst?
Ingen aning

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Gift, har 2-3 barn och kan flytande franska

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När johan sa att hundar galopperar och travar =P

19. Hur stor är din säng?
140

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Min ensak

22. Hur många kuddar har du i sängen?
3 st

23. Hur många landskap har du bott i?
2 st, Närke och Uppland

24. Vilka städer har du bott i?
Örebro, Åkersberga, Tallin

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Barfota

26. Är du social?
Yes indeed

27. Vilken är din favoritglass?
88:an

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Irländsk cheescake

29. Tycker du om kinamat?
gotti gotti

30. Tycker du om kaffe?
Älskar

31. Vad dricker du till frukost?
Tea

32. Sover du på någon särskild sida?
Vänster

33. Kan du spela poker?
Ja

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ibland

35. Är du en beroendemänniska?
Are'nt we all?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja

37. Vill du ha barn?
Jupp

38. Kan du några andra språk än svenska?
Ja, Yes, Oui

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, men bara som moraliskt stöd

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Skor, inredning och trädgård

42. Äger du dyrbara smycken?
Nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
How I met your mother

44. Kan du rulla med tungan?
Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Dom flesta jag känner är roliga =)

46. Sover du med gosedjur?
Ja, Min hund molly är som en stor nallebjörn ;)

47. Vad har du för ringsignal?
Björnes magasin

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Jag tror inte det

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Mitt vardagsrum

50. Flirtar du mycket?
Ibland, mest med Johan =P

51. Kan du byta olja på bilen?
Ja

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Specifik omvårdnad inom psykiatrin (kurslitteratur)

54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
Min radio blev snodd så nej, inte längre =(

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Mix Megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Jobb grejer

59. När var du i kyrkan senast?
I julas

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Min svenska lärare, Carolina

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En vecka, Kanot läger

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Min pojkvän köpte en ny ansiktskräm till mig

63. Vad lyssnar du på just nu?
Filmen -  The reader

64. Har du varit med i tidningen?
Ja

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Jag vet inte

66. Vem såg dig naken senast?
Mr. Zohan

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Röd

68. Hur imponerar man på dig?
Köp mig en teacup pig

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma, Syster eller Stina

70. Har du någon piercing?

Ja, i naveln

71. Din största vinst?
Mitt liv

72. Civilstånd?
Upptagen

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook, blogg, hotmail, oru.se

74. Är du fåfäng?
Ja

75.  Ångrar du någonting du gjort?
Alltid, men allting har en mening

76. Hur gammal är din pappa?
54

77. Vilket är ditt drömjobb?
Läkare eller trädgårdsarkitekt

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Lära mig franska och bo utomlands några år

79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
Kanin, Marsvin, Katt, Hund, Fiskar

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Jag kan inte stå på händer, jag älskar barnfilmer och jag har gått samma ledarskapsutbildning som chefen för Eriksson

81. Svär du ofta?
Nja, bara när jag blir irriterad =)

82. Sverige när det är som bäst?
Ute i sthlms skärgård på sommaren

83. Kan du åka slalom?
Tror inte det, har inte testat på flera år

84. Vad har du ätit i dag?
2 polarbröd och ett knäckebröd med ost

85. Vad har du för utbildning?
Om en termin, Sjuksköterska

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?
Rumpestumpen

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?
Min bleka hy (alla kroppsdelar har den bleka hyn) ;)

88. Vilken är din bästa egenskap?
Stresstålig

89. Vilken är din sämsta egenskap?
Mitt temperament

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?
Marilyn monroe och Elvis presley

91. Saknar du något?
Gräs på min gräsmatta

92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Ja, men presenterna är inte så viktiga

93. Vad gör dig ledsen?
Lögner, svek och utnyttjande

94. Vad gör dig glad?
Sol och när saker går bra

95. Har du varit gift eller förlovad?
Nej

96. Vad ska du göra i helgen?
Jobba och plugga

97. Vad är det knasigaste du gjort?
Jag har rott runt örebro slott i en lånad livbåt och suttit på en stol på ett biltak

98. Vad har du för laster?
Några stycken men dom håller jag för mig själv

99. Vem är din förebild?
Min mamma och pappa

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?
Jag tänkte fortsätta titta på "the reader" men det tog så lång tid att svara på frågorna så nu är filmen slut =P

Någon annan som känner sig sugen att svara?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nu har jag också gjort dom =)

2010-04-17 @ 19:26:20
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0