Godmorgon

Godmorgon käre läsare!
Jag har nästan precis kommit hem från jobbet och hittills har jag hunnit med att sätta på en tvätt och tagit en halvtimmes springtur ute i morgon luften. Just nu sitter jag med en kopp kaffe i handen och förbereder mig för att springa ut och slänga in tvätten i torktumlaren och sen ska jag dra igång med dagen.

Jag har svårt att somna på natten när jag är ledig eftersom min kropp är så inställd på att vara vaken på natten då jag jobbar, så jag har bestämt mig för att inte sova idag utan istället lägga mig tidigt ikväll och vara helt slut.


Paolo Roberto näsa och Blogg.se ;)




Vad ska jag hitta på idag? Jag har ju ändå lite mer än 12 timmar att avverka idag så kom gärna med tips på vad jag kan göra!! =)

x x
/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0