I wanna take you to a gay bar gay bar....

Ååååh hörrni... Igår hade jag en helt underbar kväll. Jag trodde aldrig att jag skulle ha så kul på Patricia. Vi började kvällen hemma hos Stina med kinamat, bubbel och pannacotta.


Efter det tog vi en taxi till stan och var påväg till debaser men när vi kom fram så var det en riktigt lång kö, så vi hoppade debaser och gick direkt till Patricia.


Vi träffade så himmla mycket trevligt folk och det var riktigt kul. Det ända som förstörde kvällen lite var en kille som lyfte upp min klänning så att jag visade hela rumpan. Hen fick en armbåge i magen utav mig så han tappade sin dricka på golvet och skvätte ner hela mig. USCH vilken idiot!!

Vad gjorde ni igårkväll?

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilket javla pucko!! Gar han fortfarande i mellanstadiet?!? Hoppas att armbagen slog honom rejalt :-) Later ju som att ni hade roligt iallafall :-)

xxx

2010-08-07 @ 19:21:30
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0