Ruskigt

USCH vad jag tycker synd om alla er som måste gå upp ur sängen idag och stå ut med detta väder!!
Jag å andra sidan kommer att ligga i min säng heeeela dagen och bara mysa med mitt hjärta Molly.

Det är nog det här som är det bästa med att jobba natt, man får gå hem och lägga sig när alla andra kämpar sig upp till jobbet klockan 7 på morgonen.

Jag försökte ta en bild på det hemska vädret men inga utav mina kameror har något batteri så det får bli till och ladda ladda ladda och så återkommer jag ikväll med lite bilder på vad jag gjort under dagen ;)

Sverige under dagen. Regn och rusk och dis. Grattis Helsingborg/Malmö där solen kikar fram bakom det mörka molnen.

Bild tagen från SMHI.

x x
/Claire


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0