Torsdag-Måndag

Nu har mina kusiner åkt hem för denna gång och jag har haft så otroligt kul när dom har varit här. Det började på torsdagen med en bilresa till sthlm med syrran för att möta upp kusinerna hemma hos mamma och pappa. Det vart en mysig middag och en lugn kväll med lite WII spelande innan vi gick och la oss.

fredagen så tog vi oss in till Sthlm för lite shopping innan vi drog iväg till gröna lund. Det blev 2 par byxor från Zara och ett foto i tidningen ;) haha

























På fredagskvällen ville min älskade vän Anne-Mai gå ut och ta några öl då hon och hennes pojkvän har gjort slut. Hon är en utav dom vackraste människorna jag känner och jag förstår inte hur hon kan vara singel.




<3  Vackra människa!!!  <3

Igår åkte mina kusiner hem och idag kom lilla jossan på besök. Hon ska vara här tills på fredag så vi ska festa, mysa och bara vara. =)

Nu måste jag sova för imorgon blir det praktik klockan 07.00. Natti natt mina läsare.

x x
/Claire

 


Kommentarer
Postat av: tessan

va kul med grönan!

2010-09-01 @ 12:55:34
URL: http://kokadmask.blogg.se/
Postat av: tessan

Det gick inte att kommentera i inläggetd å du fårgade om vad vi tycker om din blogg så jag skriver här.

Jag e nyfiken på själva studentlivet i örebro och din utbildning.

Och bilder det kan man aldrig lägga upp för mycket så mer bilder. Men jag gillar din blogg =)



2010-09-01 @ 18:46:45
URL: http://kokadmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0