Avsteressningskur för kropp och själ

Vaknade klockan 10.00 av att min farbror skull åka hem till göteborg igen. Gjorde frukost och kröp ner i soffan bredvid mamma framför en film. Det tog inte lång stund innan hela familjen var nermysta i soffan framför filmen "Eat Pray Love". Den kan jag verkligen rekommendera för er som gillar lite lugnare filmer med kärlek och jakten på att finna sig själv.

Efter filmen slängde jag på mig kläder och gick på en liten halvlång promenad med hunden. SÅÅÅ skönt att komma ut i friska luften och gå bort lite av julmaten som man tryckt i sig de senaste två dagarna.

Resten av dagen har spenderats med en bok och en kopp te i en mysig IKEA fotölj.


Ikväll tänkte jag avsluta dagen med en varm dusch, mjukiskläder, ansiktsmask, kroppspealing och massa annat bra för kroppen.
En riktig dunderkur för både kropp och själ på min lediga dag.

Imorgon åker jag tillbaka till Örebro och då tänkte jag blogga om mina uppnådda mål i livet de senaste tre åren och vilka nya mål jag har för de närmsta 3 åren. =)

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Låter som en du haft en mysig dag, och riktigt välförtjänt dessutom :)

2010-12-26 @ 17:44:16
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vilken fin jul du har haft :-) hur gar det med klanning letandet till nyar, hittat nat an? Jag har haft sa jatte mycket att gora att jag inte har bloggat pa hela vecka, men idag har jag gjort tre inlagg med en massa bilder :-D aker till Stockholm den 21a januari...

2010-12-28 @ 00:21:59
URL: http://anneliepop.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Haha, ja, ändå så var det det bästa kortet ;)

2010-12-28 @ 15:20:27
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0