Exhausted

Sleep when you can, eat when you can, because the C-uppsats is ON!!!

Efter en timmes handledning med bara kritik och endast fyra timmars sömn efter en natt med jobb känner jag mig mör. Jag kan bara önska och hoppas på att det blir bättre, men tyvär har C-uppsatsbollen börjat rulla nu och den drar bara med sig mer och mer skit.

Dag och natt, vardag som helg, nu kommer vi få ge järnet för att bli klara i tid så det gäller att passa på å äta och sova när man får chansen för varje vaken minut kommer att ägnas åt C-uppsatsen.

Nu finns en lucka för några timmars sömn men om endast några timmar är det dags att gå upp och skriva på uppsatsen igen. Hela dagen ska jag skriva och skrivandet byts av med jobb som håller i sig hela natten.

I said it once, and I will say it again... Sleep when you can, eat when you can, because the C-uppsats is ON!!!

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ni kommer fixa detta, Clarie! Det är jag helt säker på! Jag håller verkligen tummarna för er ska ni veta! :)



Tack för din kommentar förresten! :)

2010-12-02 @ 22:45:00
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Cecilia

We can do it!!

2010-12-03 @ 06:15:35
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Johan

Let the plugg wars BEGIN!! AAAh FIGHT! :D

2010-12-03 @ 07:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0