I made it home for christmas

Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och myser med familjen. Tågen var inställda från Örebro till Stockholm hela dagen igår så jag och syrran var jätte oroliga att vi inte skulle komma hem till jul.
Vi jobbade hela natten med en klump i magen men när vi sen kom fram till stationen klockan 09.00 så avgick tåget från Örebro station någon minut försenat men ankom i rätt tid till Stockholms station.

Jag är super trött efter nattens jobb men det gör inte så mycket för ikväll blir det bara till att mysa med vänner och familj hela kvällen.

Bloggen kommer att vara under konstruktion hela helgen då jag tar hjälp av min cyber brorsa att koda om den lite. =)

Nu ska jag ta mig lite glögg och förbereda mig inför Kalle Anka.

Hoppas ni alla får en underbar jul vänner.
GOD JUL önskar jag er alla.


Foto taget i kyrkan på irland.

x x
/Clairee

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Skönt att tågen för en gångs skull gick som de skulle!

Hoppas att du haft en lugn och mysig dag och att ni får en toppendag imorgon!

PUSS

2010-12-24 @ 22:13:35
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va skönt att du kom hem till jul!

Hoppas du haft en riktigt trevlig julafton med din familj!

God jul!

2010-12-25 @ 13:19:48
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0