Tips till tusen

Idag har jag inte riktigt tid att blogga då jag har en deadline på pluggandet. Allting ska vara klart till klockan 12.00 imorgon och vi har fyra delar av arbetet kvar.

Någonting måste jag ju skriva så jag tänkte tipsa er om två bloggar idag.
Den ena är en tjej som jag växt upp med som heter Therese.
På sin blogg skriver hon om tips på hur man kan minska miljö förstörelsen. Tipsen handlar bland annat om att man kan använda alternativa medel till att tvätta fönstren med istället för att köpa dyr fönsterputs på t.ex. ica eller willys. Hon tipsar även om att använda timer på julbelysningen och slå in julklappar med tidningspapper för att både spara pengar men även tänka på milljön.

Ett annat bloggtips jag har är en tjej som kallas för Tinkerbella.
Just nu har hon en julkalender på sin blogg med massa spännande tävlingar och tips. Under lucka 20 har hon en tävling just nu där man kan vinna en plattång från OBH Nordica.

Kika in på dessa två bloggar och inspireras. Klicka bara på deras namn så hamnar ni på deras bloggar.

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ska kika in på de bloggarna senare :)

2010-12-21 @ 13:45:46
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Johanna

GU va bra med nâgon som tar tag i miljön! Tänker mycket pâ det och börjar bli liite bättre pâ att förbättra miljön! Men vi har fortfarande lâânga vägar att gâ!

Tack för ditt stöd angânde hund. Jag tror att om man ser alla omöjligheter blir det helt plötsligt omöjligt. Ja du fattar vad jag menar!

KRAM pâ dig

2010-12-21 @ 14:06:42
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0