Senaste tiden..

..har varit hektisk. Mycket att stå i som general för en hel sektion. Idag ringde klockan vid 06.12 och det var dags att gå upp för att köra J till jobbet. Med sne nacke och igenklistrade ögonlock hälde jag i mig en tallrik med fil och flingor sen gick vi ner till bilen.

Efter det rullade dagen på och jag hann med att klämma in ett 3 timmar långt seminarie, beställa fika till 130 personer, hämta ca 50 t-shirtar och 25 tjocktröjor, knyta snören till ca 40 nolleskyltar, prata med sektionens ekonomiansvarige för att ragga pengar till bullar och till sist planerade jag en fadder kick-off inför imorn.

Hem och hämta hunden och ner på stan för att shoppa loss på panduro hobby innan jag hämtade J från jobbet.
När jag kom hem var jag helt slut och lyckades nästan elda upp hela huset när jag värmde en lussebulle i min vrickade micro.

Nu luktar hela lägenheten rök och Molly är super rädd för pipande ljud. Ingen lussebulle och en trasig micro!! Skit oxå!

Såg en konstig film om en spydig liten flicka som skrev en bok och blev jätte känd och innan hon dog blev hon smått galen och avled som ung änka!  Spännande va? (J somna efter 10 minuter)

Nu blir det till att se slutet på filmen som går på kanal 3 innan jag och J besöker kuddeby.

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0