Ändrade planer

Efter en inställd date med min vän Kristina från sthlm vart jag lämnad inför helgen ensam. Som tur är så har jag ju min lillasyster nära till hands. Sugen på en Fredagskväll med hämtmat, film och snask tog jag bilen ner för att plocka upp syrran.
Vi började med snasket så vi tog en sväng till Hemmakväll och köpte chips och läsk. Sedan blev det hämtmat för 550:- på Rosalis Deli. Det vart en dyr middag eftersom vi lyckades dra på oss en parkeringsbot på 400:-, skit oxå!!

 

Allting pekade på en lyckad kväll, trots inställd date, men då fick syrran för sig att hon skulle gå på fest istället och jag fick bege mig hemåt igen. Nu sitter jag hemma i soffan och trycker i mig ostbågar och dricker cola framför filmen Sherlock Holmes och tycker allmänt synd om mig själv!! Men sånna dagar måste man ju oxå ha ibland. Och ni vet ju vad man brukar säga... "Efter regn kommer solsken".


Vad har ni planerat inför helgen?

x x
/Claire

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Önskar jag var hemma så att vi kunde hitta något, saknar dig! <3 Men kommer till Örebro på fredag nästa vecka! Då får vi se till att ses nåt! Pussss

2010-07-17 @ 00:11:11
URL: http://cessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0