Drinkar och shopping, jag lever livet!

Igår var jag ledig från jobbet och då blev det middag med pojkvännen på O'learys och sen såg vi Shrek 3D, som var riktigt bra faktiskt. Efter bion mötte jag upp Cissi och det vart lite drinkar på Lilla Örebro, som ligger på Stortorget i Örebro centrum.

 Nöjd med min öl!

O'learys ceasarsallad var toppen god!

Papa Loves Mango

 Frozen Piña Colada

 
Nöjda tjejer efter några drinkar.


Idag mötte jag upp cissi på stan och shoppade loss lite. Det vart en väska på rean från Accent, lite kläder från H&M och sen lite nagelkul från Åhlens.

Bilder på mina fynd lägger jag upp ikväll, för ni ska jag åka och handla mat till grillningen ikväl. Min lillasyster kommer med sin pojkvän och så är ju Cissi här såklart. ;)

Vad gör ni ikväll?

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Stina

åh vilken mysig dag du haft... saknar dig gumman!

2010-07-29 @ 15:00:53
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0