Hunk du jour

Idag låg jag i sängen till strax efter 12. Varför? Jo, därför att jag drömde om denna hunk...



Om man drömmer om en sån här het kille som är "head over heels for me" så kan man ju bara inte gå upp tidigt. =P
Det var en så jäkla häftig dröm. Det var nå slags zombie/alien attak mot jorden och jag var inträngd i ett hörn och skulle precis bli biten eller uppäten utav dem, då jag blev räddad utav Justin Hartley. Han var stenrik och kunde massa ninjasaker som han lärde mig och tillsammans försökte vi rädda massa människor och bekämpa zombie/alien attaken. Sen innehöll ju drömmen lite mer vuxen saker oxå men dom håller jag för mig själv. ;)

Nu ska jag ta tag i dagen och gå ut i solen och kanske städa lite här hemma.

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Stina

kanske jag skulle göra. går också på söndag kväll.

2010-07-14 @ 21:47:45
URL: http://stina3.blogg.se/bebis
Postat av: Sofie

Justin är jue grymt snygg :)

Alltid kul att kolla på Smallville när han är me :)

2011-03-26 @ 00:40:05
URL: http://soffiiiskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0