Allt-i-allo

Idag har jag haft en sån där riktig "känner mig ensamast på jorden"-dag. Jag är ledig och lägenheten ser ut som skit. Jag brukar dra mig mot affärerna när jag har såna här dagar men just nu är pengarna slut och jag har inte råd.

Istället smälde jag på en spellista på spotify med dom gladaste låtarna jag känner till:

Dont stop me now - Queen
Push up - Freestylers
Kom - Timotej
Gimme, Gimme, Gimme - Narada Michael Walden
Holiday Road - Lindsay Buckingham

Jag höjde musiken till max oxh tog tag i tvätten, disken och fågelbaden. Jag skäms för å säga det, men såhär äckligt var det verkligen hemma hos mig..


Den rena tvätten som inte blivit sorterad på 2 veckor =)


Mitt pinsamma kök

Tillslut gick jag ut i solen en stund och gjorde klart mina fågelbad som jag påbörjade här om dagen tillsammans med min syster.
Resultatet blev det här:



Hunden ville oxå vara med.


Nu ska jag slappa lite framför tv:n innan min vaxkund kommer klockan 19.30, sen inatt så blir det jobb.

x x
/Claire


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Såna dagar är dryga, men om man gör somdu gör och tar tag i något, så brukar såna dagar kunna bli rätt effektiva! Fågelbaden blev superfina!

2010-07-16 @ 05:40:23
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Linda

Jisses vad fina fågelbaden blev! :D duktig du e

2010-07-16 @ 12:54:18
URL: http://livetsomlinda.webblogg.se/
Postat av: emmsiii

sjukt sygga fågelbad tror dock att fåglara kommer druka i mitt haha!

kolla i denna film så sjuuuk rolig! http://video.se.msn.com/watch/video/how-to-look-hot/1jjmwhziw

2010-07-16 @ 13:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0