Back home

Då var man tillbaka hemma igen efter en vecka hos mamma och pappa i sthlm. Började dagen med frukost ute i solen på mammas och pappas baksida. Det är helt underbart att sitta där och bara suga in all atmosfär. Att höra pappas "hemmagjorda" minifontän porla, och vinden susa genom björkens löv. Man känner hur solens strålar suger sig in i huden och laddar batterierna inför dagen. It's just like heaven!



Efter frukosten packade jag bilen full med alla mina vax saker och massagebänk m.m. och begav mig hemmåt till Örebro. Resten av dagen har jag lekt hemma frun. Jag har städat, lagat middag och gjort en sjukt god efterrätt, Jordgubbar doppade i Choklad.


Middag på baksidan


Och sen en underbar efterrätt, Chokladdoppade jordgubbar och tea.

Innan jag åkte från mina föräldrar så hittade jag en sjukt snygg sjal. Jag blev inspirerad utav en tjej som bloggar om mode och hon hade en jättefin håruppsättning med en sjal runt huvudet.



Nu blir det sängen med min älskling och vovven!
Ciao så länge.

/Claire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0