Köpa köpa köpa

Idag gick jag upp klockan 06.00 för att hinna med allting jag planerat att göra idag.
Jag började med att äta frukost, special K med färska jordgubbar och mjölk. Sen blev det lite yoga och styrketräning innan jag klädde på mig inför dagen. Eftersom det har regnat hela dagen så blev det svarta jeans från Vila och en svart topp från H&M, Armband från SNÖ of sweden och skor från H&M.



När jag var färdig så åkte jag iväg en sväng till marieberg för att kolla runt lite och där hittade jag MASSOR med fina saker.

 
Allt detta för 430:-

 
Ängel/Fågelbad 99:- På NICE. i marieberg centrum

En fin detalj med ängeln under, köpt i Grekland. Bokstäverna kostar 10:- styck. Även dessa köpta på NICE.


Ljusen fixade jag till med hjälp av små kors som jag köpte för 15:- styck på NICE. och lite chic antique tråd som kostade 19:- per rulle på NICE.
Ljusen är köpta på Lagerhaus och även ljusfatet.

 Chic Antique trådFärdiga ljusen.

Vad tycker ni om mina inköp?

/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Superfint! =)

2010-06-30 @ 19:06:18
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Stina

hej gumman. jag jobbar fredag och lördag =(

Men söndag är jag ledig. Är du bara här i helgen?

2010-07-01 @ 16:13:18
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0