Soldag

Har precis gått upp och tänkte försöka träna lite för att få bort mitt hemska hull runt magen. =P
Frågan är om jag ska träna yoga eller om jag ska köra lite zumba? Vad tycker ni?

Sen ska jag gå ut i solen och klippa vår gräsmatta. Det ända problemet är att vi inte har någon gräsklippare och dessutom så växer det bara gräs på halva gräsmattan =P haha
Jag får klippa gräset med en sax!!

Sen blir det en dusch och fixa mig lite inför dagen, för att senare svänga förbi min gamla praktikplats och lämna av lite grejer där.
Efter det så blir det fika hos Cissi och Simon klockan 15.00 då Simon FYLLER ÅR IDAG!! GRATTIS GUBBEN =D


Ikväll kommer tjejerna och ska dricka vin och äta pizza, sen när dom blir lite lulligga så är det dags att dra igång vaxandet inför sommaren. ;)
Det kommer bli en rätt tidig kväll då jag och J ska dra till Lund och hälsa på min bror imorn och vi tänkte åka ganska så tidigt.

Nu blir det lite träning innan det är för sent och sen börjar dagen ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Jättesöt blogg! :)

Ha en kanon helg!

<3

2010-05-22 @ 17:29:20
URL: http://babymelody.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket. Hoppas du själv haft en trevlig helg =)

2010-05-24 @ 13:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0