Todays...

Todays outfit:



Topp, skärp, skjorta: VeroModa
Stövlar: Scorett
Väst: TopShop


Var på syrrans jobb idag och kollade runt lite bland alla fina kläder. Kom därifrån med ett par nya leggings, en vit skjorta och en grön siden skjorta/tunika.
Har ingen bild på leggingsarna men ni får väll se dem en annan dag =)




Jag är som en vandrande reklampelare för VeroModa känns det som, men jag tycker att dom har så fina saker. Speciellt i butikerna här i Örebro.

Imorn är det måndag igen och dags för en ny hektisk verka med möten, seminarier, praktik och sen avslutas veckan med en tenta. Peewh!!

Jag älskar alla era kommentarer på mina inlägg. Det är så himla kul när man får lite respons på det man skriver, och det motiverar en att fortsätta skriva =)
TACK kära läsare.

x x
/Claire

 


Kommentarer
Postat av: Linda Dolk

Jag tycker den vita skjortan/blusen var väldigt fin, vart hittade du den, på Vero Moda ? E den lång, en annan som har volanger i midjan kan inte ha nått instoppat så i jeansen.



Kram

2010-09-19 @ 20:25:38
Postat av: Erika

visste inte att du hade en blogg =) snyggt med alla bilderna både i headern och inlägget =) kram

2010-09-19 @ 20:26:38
URL: http://ladylemiz.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: det är väl iofs sant, var å varannan har väl det nuförtiden. har inte sett dig på länge, är du på praktik? hur är det med dig och allt? =)

jotack det är nog bara bra med mig. har varit många sena nätter här ett tag. var på togasittningen på kåren i fredags, gick tolv till publicum, kom hem fyra halv fem. som du kanske läste? så har det varit mkt dansande =) aerobics träningspasset idag var bra, med liten styrkedel i slutet =) är skönt å ha kommit igång med tränandet igen :D kram

2010-09-19 @ 22:52:06
URL: http://ladylemiz.blogg.se/
Postat av: tessan

du shoppar ju met hela tiden, hur har du råd som student? =)

2010-09-20 @ 15:48:31
URL: http://kokadmask.blogg.se/
Postat av: tessan

hellloo!

hmm när är sjöslaget? jag har inte bokat in det iaf.

2010-09-20 @ 18:51:37
URL: http://kokadmask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0