Wasted tired

Oj, jag sitter nästan här och sover framför datorn. Det har varit en hektisk dag med lite sömn. Jobbade natten tills idag och kom i säng klockan 9 imorse. Klockan 14 skulle jag klippa mig så jag fick bara 3 timmars sömn innan jag gav mig iväg till frisörn. Usch vad hon krankade ner på mitt hår, det var torrt och ojämnt klippt tykte hon, men efter hon hade gjort inpakning, klippt och fönat så vart hon helt paff...

"Gud vilket underbart självfall du har!! Det är riktigt hollywood fall. Ser ut som att du suttit hos en stylist i flera timmar och ändå har vi bara fönat det. Vi har ju inte ens haft i några produkter ännu!!"

Jag anade en viss avundsjuka i hennes röst så jag ska väll vara nöjd med mitt hår och sluta klaga jämt ;)
Jag kom iaf. därifrån med en dyr hårinpackning, silkesdroppar och en pasta till att forma topparna med.
Sculpterings pasta

 Hårinpackning

 Silkesdroppar
Igår när jag var på stan så var jag in till Make-up store och köpte en primer till ögonen och 2 nya make-up borstar. Dom är verkligen superbra. Jag älskar make-up stores penslar för dom håller så otroligt länge och dom är sköna att använda oxå.


Nu måste jag sova för jag ska upp till praktiken imorn klockan 06.00. Hoppas ni har haft en trevlig dag iaf. så hörs vi imorn. =)


x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du blev jättefin i håret, men jag tycker typ alltid ditt hår är fint! <3

2010-09-16 @ 22:34:55
URL: http://cessan.blogg.se/
Postat av: Annelie

jattesnyggt har!!!!

2010-09-17 @ 21:59:59
URL: http://anneliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0