Älskar helg!

Vaknade rätt tidigt idag, solen lyste in genom fönstret och vovven myste ner sig bredvid mig i sängen. Kan en dag starta på ett bättre sätt?
Efter frukost åkte vi för att handla men åkte förbi jysk en sväng innan. Gissa om vi fynda asså.
Vi skulle köpa 4 kuddar till soffan men vi kom därifrån med två stora korgar, fyra små korgar, en byrå till hallen, dekorationsbollar OCH 4 kuddar till soffan. =D




Vad tycker ni om mina fynd? Jag ska ta lite kort sen när vi har satt ihop allting också. =)

Ikväll blir det lite mat och några öl på stan i Örebro. Vad gör ni ikväll?

x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jättefina fynd tycker jag! :) Ikväll blir det soffhäng hemma hos mig med en fin vän. Vi ska dippa grönsaker och kolla på Melodifestivalen. :)

2011-02-12 @ 17:34:22
URL: http://iamasurvivor.blogg.se/
Postat av: Anna J

Gud vad snygg hylla!!

2011-02-13 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0