Birthday dinner

Nu har vi äntligen kommit hem till Örebro igen och jag är HELT SLUT!
Jag tror aldrig jag har varit såhär trött som jag är nu. Ögonen går i kors och allting snurrar.

Vi har hunnit packa upp lite och sen varit och handlat lite frukost tills imorgon bitti.
Imorgon börjar Johan jobba klockan sju men jag är ledig och börjar inte förens på Tisdag. Men det betyder inte att jag får ta sovmorgon för det, för jag ska nämligen lämna Molly på sitt hunddagis. Första dagen är imorgon och jag är jätte nervös över hur det ska gå. Om hon inte kommer överens med de andra hundarna så får hon inte vara kvar där och då har vi lite problem.

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder från igårkväll innan jag lägger mig i soffan med en kopp te och min nya pläd som jag fick av tjejerna i födelsedagspresent.
Jag vill också säga TACK för alla gratulationer från er läsare. =) Ni är så himla goa allihopa.














x x
/Claire

Kommentarer
Postat av: Maria

Det finns väl fler hunddagis så då får man väl prova ett annat =)

2011-02-06 @ 20:10:55
URL: http://mitrolle.blogg.se/
Postat av: Stina

tack gumman. Alla bilder var jätte fina, sedan kom man ner till min och Joels, blää. haha

2011-02-06 @ 23:16:58
URL: http://stina3.blogg.se/bebis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0